fredag 18. mai 2007

Ting jeg liker

Familien
Venner
Kule folk
Spesi folk
Folk som tør å si det de mener, men veit når de skal holde kjeft
Grønt gress
Lyden som kommer når jeg stryker fingern bortover pappesker
Høytalere
Dream Theater
Havregryn
Futurama
Snop formet som dødningehoder
Billig kjeks
Simpsons
Melk
Proteinpulver med jordbærsmak
Mobiltelefon med internett
Spydet mitt
X-Files
Å skrive
Trommer
Busskort
Softgun
Månen
Å tenke på rare ting for så å le høyt, selv om jeg er helt alene
Regn
Symphony X
Spising
Trening
Å ikke ha mange ting
Kyllingmiddag på Ikea
Grandiosa med ekstra ost, mais og ananas
Å ha gått på Fjelltun
Fjelltun-folk
Å diskutere
Kjøre bil aleine
Natta
Kjøre bil aleine om natta
MacGyver-tape
Svart/hvitt-filmer som ingen har sett
Folk som skjønner Hans og min sin humor
Folk som ikke skjønner Hans og min sin humor
Dobbelpedal
Automatgir
Sprengstoff
KNO3
Sorte hull
TriBond
Stor tusj
Å legge meg sist
Gnister
Akvarium
Folie a Deux
Jenter med humor
Kvikk Lunsj
Tastatur
Sugerør
Fyrstikker
Teleskop
Skjermbeskytteren "En reise i verdensrommet"
Dyp snø
Å tromme med føttene
Musikken til Gladiator
Cafè del Mar
Superlim
Google
Å få pakke i posten, selv om jeg veit hva det er
Å bruke penger på helt unyttige ting, men bare av og til
Morsomme drømmer
Dette sitatet: "When I stand before God at the end of my life, I would hope that I would not have a single bit of talent left, and could say, "I used everything You gave me."

6 kommentarer:

Anonym sa...

d va mange ting..kult innlegg, har kje sitt ett sånnet før..månen e ein fine ting =) eg har lyst å reisa t månen..men eg tør kje, si d går så sinnsykt fort i begynnelsen å riste så masse å sånn..dessuten så hadde eg aldri vært kvalifiserte heller..å får d sista så har eg kje penger...men d hadde vært konge! sitt jordå fra verdensromme...sitt ein aen planet så nærme..jaja, that aint gonna happend..hehe..

Anonym sa...

heh, veldi bra lars.. visste ikkje at du likte såå mange ting asså, hehe :)
interessant..
spesielt den der med folk så skjønne din og broderen sin humor, og ikkje skjønn an..hehe.. lo litt for meg sjøl då ja :)

Anonym sa...

Det var faktisk gøy å lese det innlegget her! :o) Fant ut at vi har mye til felles, men en ting vi hvertfall ikke deler er gleden over lyden som kommer når man drar fingern bortover en pappeske... Jeg har helt fobi for sånne lyder... Får frysning bare jeg tenker på det..! Tror kanskje ikke jeg kunne jobbet på Ikea?

Admin sa...

jada liker masse jeg :)
jeg stryker alltid fingern bortover pappesker når jeg går forbi.. av og til fort, av og til sakte. veldig morsomt. xD

Anonym sa...

eg hr lurt p koffer du allti måååå jr d..m pappeskene:)alti mååå ver borti viss der står ngen der.gå omveier for å treffa ngen..hehe.hr du holt p m d lenge??klare du kj slutta?e dette blitt ein store del av livet ditt?trenge du hjelp??:P
eg lige dg eg.å pingvinar å de.

Admin sa...

hei kristine... =) går ikke omveier for å treffe de da, men står det noen der frister det veldig å stryke fingern borti.. ikke tvangstanker eller noe sånt nei heheh men hvis jeg er litt "spesi" en dag kan jeg stryke fingern bortover pappeska også blir ting litt bedre =D
hehe like du og :) har du sett happy feet, forresten?