tysdag 26. juni 2007

Første dag av ferien

Jess. Hjemme nå, og moroa har allerede begynt. Var ute og kjørte gocart og skjøt på Hans og Aron med softgun før i dag. Skikkelig morsomt, men det som ikke er SÅ kult er at Aron traff meg midt i trynet 3 ganger. Hehe jammen bra jeg har vernebriller. Men så traff han meg mellom munnbeskyttelsen og brillene, så nå har jeg en en liten rød kul på det ene kinnet. Han skjøt meg med et sånt gevær:











Svei ganske brukbart, men så traff han meg i ryggen og da glemte jeg helt at jeg hadde vondt i trynet i tillegg.

Kjørte gocart ja. Hehe rått. Filma litt med mobilen. Ræva kvalitet, men litt kult læll.


Stay tuned!

2 kommentarer:

Anonym sa...

sjef. bare kjøre gocart på markå liksom!nesten som landcruiseren:p
hm. d føles som om adle e ein plass. ein aen plass enn her jaffal. å eg har kje någen feri eg ska gleda meg te eingong. d e urettfeigt. hate penger. .

legg inn marr fimlar av crazy-stuffet dokk jer då! :p

Unknown sa...

Det e det eg har prøvd å sagt deg, at det e farligt å skyta på folk. At du har vondt, det har du mesten fortjent :p